Kuvassa minä ja Kasper piilossa laittamassa öljynpainemittaria paikalleen
Eli ton näköstä mötikkä pitäs laittaa paikalle
Sieltä irroitettiin öljyanturi jotta saataisiin öljynpainemittari paikalleen
Tommonen sieltä irtos ja sinne piti löytää oikeenlainen pää jotta mittari saataasiin paikalleen ja vielä oikeille kierteille
Ja mittarihan meni paikalleen
Seuraavaksi autoa piti käyttää lämpimäksi ja kyllähän sen tietää miten amispojat innostuu kyseisestä aiheesta.
Sitten kun olimme saaneet koneen lämpimäksi piti tarkastella miten öljynpaine muuttuu eri kierroksilla. Normaalistihan auton öljynpaine pienenee auton lämmetessä koska öljynkoostumus muuttu. Kuten aiemmasta kuvasta huomaa öljynpaine on aika korkealla koska kone on melko kylmä
Kävimme katsomassa autodatasta ohjearvot joissa öljynpaneen pitäisi olla. Ohjearvot oli 2.5-4,9Baria/3000/rpm mittari näytti 4,5 baria elikkä paineet olivat kohdallaan
Sitten mittaus oli valmis paineet olivat kohdillaan ja mittaus oli valmis
Tehtävän kautta opin käyttämään öljynpainemittaria
Työturvallisuus Turvakengät ja haalarit
Tehtävässä mukana oli Joonas H, Kasper L ja Teemu K
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti